Aprimar-me
Holaa! No tinc gaires complexes pel meu cos, pero m'agradariaaa aprimar-me una mica perque em veig la panxa una mica grossa. Faig esport, pero no m'agrada la verdura ni les hortalisses... Que podria fer per perdre pes sense havero-ne de menjar?
Sara Bujalance

Hola teenagepower! La millor manera de mantenir un bon pes i estar en forma és fer esport habitualment i menjar de tot, variat i equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i això inclou menjar verdura a diari!. Sé que és difícil menjar verdura si no t'agraden però val la pena fer l'esforç perquè la teva salut t'ho agrairà moltíssim! Ja veuràs com a mida que les vagis menjant, t'acostumaràs i les menjaràs sense problema. A més, hi ha molta varietat de verdures i també es poden cuinar de mil maneres: al vapor, al papillote, a la brasa, saltejades.... Busca receptes i veuràs com t'agraden. Molts petons!!