Necessitat
Tinc 18 anys (soc del 95) i encara no he tingut relacions sexuals ni tan sols m'he liat amb un noi... Se que aixo arriba quan arriba, pero fa temps que s'ha convertit en una necessitat per mi i no vull fer-ho amb algú que no conegui... Estaré sola sempre o trobaré algú que m'estimi i valgui la pena??
Ajuda siusplau, estic cada dia pitjor!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. És curiós com la majoria de les vegades tenim molt clara la teoria però no ens serveix de res...saps que arribarà però tens por de quedar-te sola.
Probablement en algun moment de la teva vida coneixeràs a alguna persona que et farà sentir de meravella, però per a trobar-la, primer t'has de sentir de meravella amb tu mateixa. No tenir parella no ha de fer-te sentir inferior o pitjor que la resta de persones que sí que en tenen, si això passa pot significar que no et valores el que t'hauries de valorar, per tant, valora't i els altres també ho faran!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL