no sento plaer al masturbarme
mira ja fa temps que em masturbo, el problema, és que no sento plaer, no sento allo que s'en diu " gustirrinin". No se que fe. A més no se com fer-ho m'agradaria que em diguessiu amb quines formes ho puc fer.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
En la teva consulta no ens indiques si ets noi o noia, per tant intentaré donar-te tan una resposta per si ets noi com si ets una noia, no ens ho poses fàcil ;)
Si ets noi, per a masturbar-te pots acaronar el penis, la zona engonal i/o els testicles, la majoria de nois ho fan baixant i pujant la pell del penis, cobrint i descobrint el prepuci. Si et molesta pots utilitzar algun tipus de lubricant per a que la sensació sigui més plaent. Si tot i així et molesta o et fa mal, el millor seria que anessis al metge per a que valori què pot estar passant.
Si ets noia, per a masturbar-te el que pots fer es primer de tot conèixer els teus genitals, mirant amb un mirall i reconeixent totes les seves parts, els nois ho tenen més fàcil perquè tot està a la vista, les noies necessitem ajuda d'un mirall per a poder veure com són els nostres genitals. Un cop tens totes les zones localitzades, pots acaronar els voltants del clítoris, fent rodones o fent un moviment de dalt a baix, quan vagis sentint que t'està sent agradable pots començar a acaronar directament el clítoris i jugar amb diferents pressions, ritmes, etc...
Espero que alguna de les dues respostes t'ajudi!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL