Regla......!
Hola, fa més d'un mes que no em ve la regla... Es molt raro ja que mai he tingut relacions sexuals osigui que aquest tema no influeix. Que pot ser? estic bastant preocupada:(
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Que la regla es desregularitzi sense que hi hagin relacions sexuals de risc, pot ser degut a diverses coses:
- Que hagis canviat els hàbits alimentaris.
- Que hagis perdut o augmentat de pes de forma molt brusca
- Que estiguis passant per una època d'estrès força important
- Que hi hagi algun indici d'anèmia.
Si això segueix així i veus que la regla no apareix, el millor és que vagis al metge per a que com a professional pugui valorar la situació i pugui donar-te un tractament o unes indicacions per a millorar.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL