MASTURBACIO FEMENINA
Mireu esque jo normalment em masturbo estimulant el clítoris amb els dits i si que sento plaer però mai arribo a l'orgasme.. Hem podeu dir d'altres maneres de fer-ho?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
El millor per a aconseguir l'orgasme, a part d'estimular les zones amb les que més plaer sents, com el clítoris, és deixar de buscar-lo!
Per arribar a l'orgasme no has de pensar "vull arribar a l'orgasme", has de centrar-te en les sensacions del teu cos, en el plaer, en el joc, en fantasies, etc...i si t'excites i gaudeixes podràs arribar a l'orgasme, ara bé, si t'hi capfiques....ho tindràs complicat!
Segueix descobrint el teu cos i el plaer que pot proporcionar-te, juga amb els ritmes, la velocitat del moviment, prova amb algun lubricant que pugui fer més plaent el contacte,...descobreix!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL