fumar
hola, no sabia on fer aquesta pregunta.. mira jo porto brakets i fumo. m'han dit que si portes gomes set poden cremar o nose pro io no en porto, quan vagi al dentista se n'adonara ell que fumo? graciees
Sara Bujalance

Hola auryber! El tabac és perjudicial per a tot: pulmons, cor, boca, dents, pell, cabell, etc... Fumar és dolent tant si portes brakets com si no. I, evidentment, fumar pot interferir de manera negativa en el tractament dels braquets. A més, els dentistes poden saber perfectament si una persona fuma habitualment o no, així que si vols tenir unes dents maques i evitar que el dentista et "pilli" el millor que pots fer és NO fumar. Pensa que la gran majoria de gent que fuma vol deixar-ho i la majoria de vegades els costa molt. És molt més fàcil no començar a fumar que intentar deixar-ho. Molts petons!!