NOVIO QUE NO CAU BÉ ALS PARES
Holaaa escric aqui perquè sé que potser sou la unica i la millor ajuda.
Bé doncs us explico:
Vaig estar gairebé vuit mesos amb un noi que fa futbol al meu equip, ell juga de delanter mentre que io de defensa així que mai i a agut competencia, me lestimo molt i ell a mi pero u vam deixar perque creia que si senterava la gent u podiem passar fatal (ens van pillar a soles i va haveri un marder... per axo u vam deixar), ara nomes estem de lio pero mencantaria poder passar cada moment de la meva vida al seu costat, però hi ha un problema es que els meus pares no consentirien que tingues novio ajajjajaj son antiguos:) Pero el problema s'agreuja ja que al meu pare sobretot no li cau be, creu que es un fantasma i que es un xulito cregut, no vui discutir sobre el que es i deixa de ser ell perque no es noti que magrada, pero jo crec que ell no es aixi.
Un cop explicada la historia, que creieu que auria de fer? esque no vui mals rollos am el meupare ni am ningu i vui que consenteixin que estigui am ell ja que es molt important per mi. AJUDA SISPLAAAAU!
Se que ell no es aixi pero el meu pare mai u acceptaria, ja la criticat molts cops sense saber que magrada, imaginat si sapigues que estem junts la que liaria.
AJUDAAA! Que puc ferrr? No vui continuar quedant a amagades.
Moltes gracies espero que u agueu entes esqe soc molt pessima escribint el que penso jajajaj em faig un lio, usentooo<3
UN PETO MOLT GRAN! SOU ELS MILLORS
IESP

Hola Júlia!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
La veritat és que si t'agrada tant, és molt dur haver d'estar d'amagades... A més, això és d'aquelles coses que tard i d'hora se saben, ja que algú us pot veure.
La situació amb el teu pare és difícil, però potser hauries de fer-li saber que és molt important per tu que et recolzi. No cal que li agradi el noi (t'ha d'agradar a tu, és clar!), però ha de saber que la seva opinió és important per tu, i que els teus sentiments no els pots canviar tan fàcilment. Potser necessita que passi un temps per confiar, tant en tu com en la relació que has decidit tenir.
Molts ànims!!!!
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat