Clítoris...
He vist que aquí descriviu el clítoris com "una mena de botonet" o "que té forma de cigró". Però he mirat el meu amb un mirallet i és molt més gran que un cigró! He vist que és com allargat i no sé si eés normal, però a mi em sobresurt una mica, és a dir, es veu a simple vista.
És molt estrany?
IESP

Hola MeirinRF!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que els clítoris són molt diferents segons la noia, i diem la paraula botó i cigró per posar-hi una forma orientativa (que us feu a la idea), però la realitat és que pot ser de moltes maneres.
Sí que pot ser allargat i gran, de manera que quan tanquis les cames es vegi igualment. Això no és pas cap problema, senzillament el teu clítoris és així.
Per cert! Felicitats per haver fet el pas, i coneixer-te més a tu mateixa ;)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat