ajuuda
Hola
tinc un problema i es que per anar a la platja l'any pasat em vaig treure pels de les ingles amb cuchilla i ho vaig començar a fer sovint i ara en tinc molt per el voltant de la xona i no se que fer. em fa mooooolta vergonya anar a un centre de depilacio o dirho a la meva mare :/ que faig?
Sara Bujalance

Hola anonima! No t'has d'avergonyir, el que t'ha passat no és res dolent i és el més normal del món. Tant la teva mare com una professional entendran perfectament el que et passa. El millor que pots fer per treure els pèls de les engonals i evitar que et surtin més forts és depilar-les amb cera. Com que és una pell molt delicada és recomanable que vagis, al menys les primeres vegades, a una esteticista de cara a que no et facis mal a la pell, així que tranquil·la, digue-li a la mare i que et porti a una professional. Molts petons!!