Es normal??
Hola adolescents,
avui mateix m'a donat per mirar porno i ho veig com malament, em sento bruta, i ames ames no he parat de lubricar i em tenia que camviar les calçes, i quan no mirava els videos tambe lubricava molt.
Es normal que lubriqui tant?
Es normal que miri porno i que em faci vergoña admetre-ho?
Gracies adolescents! sou els millors!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Doncs és normal les dues coses:
- Si el que veies t'excitava, és natuarl que lubriquessis tant, ja que és la resposta que dóna el teu cos.
- Pot ser que la vergonya que sents sigui per motius culturals: encara arrosseguem la idea que les noies no tenen tant de desig o que no estan tan interessades en el sexe com els homes (coses que són mentida!). Llavors, es pot fer raro que una noia vulgui mirar pornografia, però la realitat és, que en la intimitat, nois i noies som molt semblants i que és normal que vulguis mirar videos!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat