com m'aseguru si li agardo?
Hola! Ja fa 3 anyets que m'agrada un noi i fa 2 que anem a la mateixa classe, el cas es que aquest curs hem estat seient quiasi al costat (l'únic que ens separa és el pasadis per passar els profes)llavors com no sempre ens estem molestant i ultimament m'estic adonant que em mira més, a més de que hi ha una altre noia que també va per ell i per el que jo notu li dona atenció tot i que les amigues em diuen que es més borde amb ella.
El cas es que de vegades quan vol pasar en comptes de dir-ho donc per darrere posa les mans a les caderes (sense agafar, tocant) i m'aparta una mica; jo se que ell ja sap que m'agrada, em fica sobrenoms quasi cada mes i fa cançons amb ells, fa poc estavem a classe i em pregunta que si se que significa el meu nom i li dic si, jo. LLavors ell diu no es una opera,etc.. i jo pensava d'on ha tret això, però tot seguit em diu quantes hi han mes al mon? i jo contesto que nomes em conec jo d'espanya i em diu: que guay ets única!
Vull saber com saber si li agrado ja que han passat moltiiisimes coses,però es un noi una mica infantil i a l'altre noia (es deixa tocar) llavors ell li fa pasigolles, però a mi em guixa tots els dies amb el boli!
Necessito ajudaa!!! :(
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Em sap greu, però des del consultori no podem dir-te si li agrades o no. Això només ho sap una persona: ELL MATEIX!
Pel que expliques, sembla que té cert interés per tu i que li agrada fer-te bromes i riure junts. Però fins que no li preguntis, no ho sabràs 100% segur, així que hauràs de ser valenta i parlar-ho amb ell! Fa molt temps que t'agrada, així que tard o d'hora hauràs de saber quins són els seus sentiments no?
Molts ànims!!! :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat