No m'entenc
A veure, el meu cap està desorientat. No tinc cap ideea clara, i això em fa sentir malament. No sé que estudiar l'any que ve. Però això és una qüestió apart; he de dir que fins fa uns dies tenia una relació amb un noi, però els meus dubtes van fer que ell es sentis pressionat, i ho hem deixat. Jo no se si m'agrada, però el trob a faltar quan no el tinc. Per altre part a vegades tinc la sensacó que m'atreuen les noies, dies si i dies no. I això em preocupa molt i no ho he expicat tampoc a ningú. Nosé que m'agrada ni el que sóc... Tenc dies o moments que m'atreuen els nois, però moments que no m'atreuen gens i m'atreuen les noies, no m'entenc ni a jo mateixa. Què em passa? Bff ajuda perfavor!
IESP

Hola Ladybird!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Pel que expliques, sembla que estàs en un moment una mica confús de la teva vida. Et diria que t'ho prenguis amb calma, ja que a vegades és necessita força temps per definir-nos.
Intenta deixar de preguntar-te què t'agrada, i deixa't sentir. Quan ens donem un temps, i som sincers amb nosaltres mateixos, podem coneixer millor els nostres sentiments. A més, és normal que estiguis confosa sobre el teu ex, ja que fa poquet que ho vau deixar! (no tenim un botó de "Off" al nostre cor, oi?)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat