estic gorda?
magrdria saber si estc gorda, ja que medeixo 1'64 i peso 48 kg. el que mes em molesta del meu cos son les meves cuixes, que son massa grosses....
com o puc fer per aprimar me de cuixes.?
Sara Bujalance

Hola laia_sp! El teu pes és, fin i tot, baixet per la teva alçada, així que ni de conya estàs grassa!! NO necessites aprimar res, ni de cuixes ni de res!! Si aprimessis posaries en risc la teva salut!!. El que has de fer per mantenir un bon pes en general és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària) i fer esport habitualment. Fer esport, de fet, és una molt bona manera de tenir un bon tipus i treballar el cos. Qualsevol esport va bé, però si vols treballar cuixes i veure-les millor fer bicicleta, step o patinatge t'anirà molt bé. Molts petons!!