Prou ja
Hola, medeixo 165 i peso 46.5, em veig molt gorda i per molt que la gent em digui que no m'aprimi més, jo vull aprimar-me més. No cal que gastis temps dient-me que ho digui als pares i que no m'he d'aprimar, perque ho faré igualment. L'unic que vull que m'aconsellis es com puc menjar menys o no menjar, sense que els meus pares no se n'adonin??
PD: Sento dir-t'ho aixi, pero es que no vull que em digueu que estic bé, perque ja se que no i vull aprimar-me agradi o no!!
Sara Bujalance

Hola pinky22! No puc dir-te com menjar més o menys sense que els teus pares se n'adonin. Si fes això estaria ajudant a una malaltia tan greu com pot ser una anorèxia, i jo a qui vull ajudar és a tu, no a la malaltia. I el que millor que puc fer per ajudar-te a tu és dir-te que parlis amb els teus pares. Quan algú s'ho passa tant malament amb el tema del pes la única manera d'aconseguir trobar-se bé és demanar ajuda als pares. L'anorèxia és una malaltia molt traïdora, et fa creure que aprimant et trobaràs bé, però ni mai aprimes prou ni mai aconsegueixes trobar-te bé, al contrari, com més temps passa, pitjor és l'infern. La única manera d'acabar amb aquest patiment és parlar amb els pares i posar-se en mans de professionals. Si vols rebre ajuda, truca'ns a Fundació Imatge i Autoestima: 93 454 91 09. Molts petons!!