Cuixes.
Hola,m'agradaria saber com puc aprimar les cuixes,quin esport puc fer per aprimarme les cuixes?
Ah!Una altra cosa,com es que hi ha persones que tenen un forat a les cuixes?
Sara Bujalance

Hola! Primer de tot, no hi ha persones amb un forat a les cuixes. Aquest forat només és possible amb photoshop, de manera que no és real, o degut a una malformació del cos. La forma natural i saludable del cos implica que aquest forat no existeixi, així que quan els vegis a algunes fotos recorda que és perquè han fet servir photoshop. Pel que fa a com aprimar les cuixes, no hi ha cap manera d'aprimar o engreixar una part concreta del cos, com les cuixes. El que sí pots fer és mirar de mantenir un bon pes i un bon tipus en general, menjant de tot, variat, equilibrat i fent esport habitualment. Fer esport, de fet, és una molt bona manera de treballar el cos. Qualsevol esport t'anirà bé, però si vols treballar cuixes concretament, la bicileta, l'step o el patinatge t'aniran molt bé. Molts petons!!