Anorèxia.
Realmente escric això com a últim recurs,no he pogut mai demanar ajuda en res. I és que m'estic perdent en una malaltia i no puc evitar-ho. Tinc una autoestima molt baixa, terriblement baixa i això ha acabat causant-me anorèxia. I és que no puc soportar-me a mi mateixa, no aguanto la idea de pensar que la gent quan em mirin vegin el que estic veient jo al mirall cada dia. No ho aguanto.. Primer vaig deiar de menjar, després ja vaig començar a vomitar.
Ningú ho sap, no vull que ho sàpiguen. Els faria sofrir per això, i no valc com per fer sofrir a ningú. Necessito algo: un consell, una ajuda, unes paraules... alguna cosa. No sé que fer, l'únic que sé és que això sols em portarà problemes i no vull quedar-m'hi en la malaltia.
Ajudeu-me, sisplau.
PD: Qualsevol consell per a pujar autoestima m'aniria molt bé.
Sara Bujalance

Hola Gwyneira! Gràcies per compartir amb mi la teva situació. Pel que dius imagino que ho estàs passant molt malament. Com molt bé dius tu, quan algú pateix un trastorn alimentari es perd en aquesta malaltia i tota la seva vida es veu perjudicada. Això és molt injust perquè et mereixes ser feliç. Sé que no vols parlar-ho amb els teus pares, però ho has de fer per poder rebre l'ajuda que et mereixes i que necessites. Pensa que tu NO tens la culpa del que t'està passant, i els teus pares tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te. A més, tu ets molt important per a ells i segur que faran tot el possible per ajudar-te. La millor manera d'estalviar-los patiment és dir-los, el més aviat possible, el què t'està passant. Aquestes malalties empitjoren amb el temps si no se'ls hi posa solució, de manera que com més temps passi, més gran serà el patiment. Si necessites més orientació també pots trucar a Fundació Imatge i Autoestima: 93 454 91 09. Molts ànims i molts petons!!