panxa
ola
faig 1.60 i peso 50kg. estic prima i eso pero en canvi tinc panxa i no se com treureme-la. a vegades crec que es per l'estres dels examens ja que a l'estiu aconsegueixo estar quasi plana. hi ha alguna manera d'eliminar-la?
pd: menjo de tot encara que de fruita no molta ja que quan la menjo veig que tinc mes panxa i bueno, tampoc es que magradi
una altra cosa. no se ben be si aquesta pregunta va aqui pero bueno, aveure. fa temps vaig descobrir que tenia la costella esquerra bastant mes sortida que la dreta, vaig anar al metge, em va fer unes radiografies i em va dir que tenia escoliosis i que lesquena m'havia tirat cap enfora la costella, i que havia de tornar al cap de 6 mesos. es normal? no em fa mal ni res pero es nota un munt. hi ha alguna manera de que torni al seu lloc?
Sara Bujalance

Hola Stay Strong! Pel que fa a la panxa: El millor que pots fer per tenir una planxa plana és menjar de tot, inclosa la fruita (la fruita no infla la panxa, al contrari, ajuda a fer les digestions i a regular el trànsit intestinal. Deus notar la panxa plena amb la fruita perquè dóna sensació de sacietat, però això no vol dir que engreixi la panxa). Menja de tot, variat, equilibrat i fes esport. I tingues paciència també, si ets adolescent vol dir que el teu cos s'està desenvolupant i potser que encara tinguis la panxa de "nen petit". Ja veuràs com a mida que vagis madurant la cintura s'afinarà.
Pel que fa a l'esquena em sap greu però no puc aconsellar-te perquè no sóc metge. El millor que pots fer és preguntar-li al teu metge tots els dubtes que tinguis. Molts petons!!