Fisic?
Ei hola, mireu jo medeixo 1'50 i peso 50 kilos, tinc el ventre bastatn pla pero no sempre, semble com que es infli i es desinfli tinc una mica de cuixa i no m'agrado, estic dintre del meu pes? si peses 45 o 46 com estaria? que e de fer? i com? ajuda!
Sara Bujalance

Hola Andrea!
Per la teva alçada el teu pes és correcte. Pel que fa al que comentes sobre la panxa, pensa que és normal que la notis una mica inflada després de menjar o quan tens la regla, per exemple. Tot i així, és més una sensació que notes tu, els altres segur que no perceben la teva panxa inflada. Parles de les cuixes i de com estaries en un pes més baix perquè no t'agrades. Pensa que de la mateixa manera que no podem triar el color d'ulls tampoc podem triar la nostra constitució perquè el pes també depèn d'un factor genètic. Si intentes forçar el teu cos a estar per sota del pes que té per constitució és probable que ho trobis molt difícil i l'única cosa que aconseguiràs és sentir-te desanimada. La millor manera de mantenir un pes saludable és menjar de tot, variat i equilibrat i fer esport! A part d'això t'animo a que intentis mirar el teu cos amb bons ulls, al cap i a la fi és el teu cos, no el pots canviar i per sentir-te bé amb tu mateixa és necessari que t'acceptis tal i com ets i et duguis bé amb tu mateixa. Un petó!