Gorda...
Hola, volia fer una consulta perque soc gorda y no magrada gens.. (tinc 13 anys) la gent critica molt y tal.. y nose que fer per aprimarme, no menju casi res en tot el dia y nose perque, no tinc molt de temps per fer esport perque els pares matavalen molt en els estudis.. algun consell? :c no vui segint sen aixis... me odio al 100%
Sara Bujalance

Hola BvbArmy! El que has de fer és passar dels comentaris de la gent! Ningú té dret a fer-te sentir malament per com ets, ja sigui per fora o per dins, a qui no li agradi que no miri! El teu cos és cosa teva i els altres no n'han de fer res!! Pensa que aquesta gent que es fica amb els altres ho fa perquè en realitat tenen baixa autoestima i el que volen, inconscientment, és que l'autoestima dels altres també sigui baixa. Així que no permetis que la teva autoestima es vegi perjudicada per aquesta gent. Ignora'ls i s'avorriran de dir-te coses. I pel que fa al pes, recorda que la única i millor manera per mantenir un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport habitualment. Si els pares no volen que en facis entre setmana perquè has d'estudiar, aprofita el cap de setmana per fer algun esport que t'agradi. I recorda també que estàs en edat de creixement, això vol dir que és molt important que mengis bé per desenvolupar-te bé i evitar problemes de salut. Parlar amb els teus amics i adults de confiança, com els pares i professors, sobre com et sents i sobre les coses que et altres et diuen t'anirà bé per sentir-te bé. Molts petons!!