Líquid Blanc
Hola, la consulta que vull fer no és de parella o sexe purament, sinó més de mi mateixa.
Sovint em trobo les calces humides amb un líquid blanquinós que més aviat fa pudor. És l'anomenat "flujo"? Què és?
A més, voldria saber si les noies ens "correm i que es l'ejaculació!
Gràcies!
IESP

Hola Marcquez_p!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, t'explico: el líquid blanquinós del que parles és segurament fluxe vaginal, que pot ser a vegades molest. No hauria de fer pudor, però sí pot tenir una olor característica que resulti incòmoda (segons el moment del cicle menstrual on es trobi la noia, per exemple). Si el líquid del que parles fa realment pudor i és més aviat pastós, podria tractar-se d'un simptoma fruit d'alguna infecció (com per exemple: fongs). Si és així, hauries d'anar al metge com més aviat possible.
Pel que fa a l'altra pregunta, resulta que les noies sí que "es corren", ja que quan estan excitades poden expulsar un líquid semblant a l'aigua (hi ha gent que pot confondre'l amb orina), a part del fluxe vaginal que ajuda a humitejar l'interior de la vagina. Aquesta ejaculació varia segons la noia, ja que depén d'unes glàndules com passa amb la suor (Oi que cada persona té uns nivells de suor diferent?). Algunes noies treuen força líquid, fent que a vegades hagin d'utilitzar tovalloles per cobrir el lloc on estigiun tenint la relació sexual.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat