Sexe...
La meva novia i jo ja em intentat fer-ho un parell de cops però es que quan estic fen la penetració el penis no entra. Què passa? La tinc massa gran o ella el té massa petit
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Tranquil, no és cap problema de tamanys.
Segurament té a veure amb l'estat de la teva novia, ja que quan les noies estan nervioses o tenen por respecte a tenir relacions sexuals, el seu cos ho mostra d'aquesta manera. Per a que l'entrada de la vagina s'obri i la penetració sigui fàcil, és necessari que la noia estigui EXCITADA i còmoda; igual que passa amb els nois per tenir una erecció: si estan angoixats o malament, el més habitual és que perdin l'erecció oi?
A partir d'ara, aneu més a poc a poc, i gaudiu molt dels vostres cosos! Una altra cosa que es pot fer és que, quan ella estigui excitada, introdueixis un o dos dits a la vagina, per a que es vagi acostumant a la sensació! A part, recordeu que l'òrgan més erògen i sensible és el CLÍTORIS, que es troba a la zona externa (vulva).
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat