Lesbiana
Hola,t'escric perquè estic tinguen molts dubtes sobre la meva sexualitat,des de fa molts mesos(10 o aixin) li vaig fer un bes a una noia i em va agradar,he tingut molts novios i e tingut relacions amb l'ultim que vaig estar que vaig trencar amb ell al setembre,em sento incomoda amb mi mateixa perquè no se que em passa,últimament m'estic fixant molt amb les noies i busque parelles lesbianes o no se m'interesse per el tema,no se si soc lesbiana perquè els nois també m'agrada però mai m'he liat amb una noia en plan seriós i no se que fer, em podríeu ajudar?
pd:la vostra pagina es increïble
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Doncs jo no puc dir-te si ets homosexual (lesbiana) o no, ja que per una experiència que vas tenir (aquell petó) no es pot saber. Ser homosexual significa enamorar-se de persones del mateix sexe, no només fixar-se o haver-se liat alguna vegada.
Això només es podrà saber si algún dia t'agrada molt algú, o provant de liar-te amb alguna noia aviam què sents! Pensa que l'orientació sexual a vegades funciona com una etiqueta per classificar-nos, ja que en realitat les persones s'enamoren de PERSONES :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat