Noi
Tinc 14 anys i abans de complir els 15 m'agraderia haberme liat amb un noi, però cada vegada que vull parlar amb el noi que m'agrada em poso nervioss, m'agradaria intentar que aixo no pases i poder tenir novio, ja que totes les meves amigues en tenen. Que faig?
IESP

Hola Minipusa!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Mira, la sexualitat és una part nostra que l'hem de viure cadascú al seu ritme! Si ens imposem coses (com liar-nos abans de certa edat) l'unic que fem és viure-la amb pressió...
També és normal que et posis nerviosa, ja que quan algú ens agrada, costa més estar tranquil.la o en total confiança! Els nervis no són pas dolents, i a més no es poden controlar! Són nervis bons ;)
Et diria que no et pressionis, i que siguis realista: de veritat TOTES les amigues tenen parella? O és que només et fixes en les que en tenen?
Respecte a la teva pregunta
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat