URGENT! Em preocupu molt pel meu cos!!
Hola, tinc 14 anys i fa uns dies que tinc lio am una amiga meva. Jo tinc dos problemes grans:
1. el penis se'm empina i no puc caminar am normalitat sense que se'm noti. Que puc fer per axiò?
2. em queden tot els calsotets tacats d'un líqid blanc (més haviat transparent). Es normal?
Mercii:)
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
1. És normal que el penis entri en erecció (s'empini) si aquesta noia t'agrada! És la manera que té el teu cos per mostrar-ho. Em sap greu, però com es tracta d'una cosa involuntària i natural, no es pot fer res, només esperar a que baixi... Com a truc (si et fa patir molt que es noti) sempre és més fàcil dissimular l'erecció si portes uns pantalos amples, o una samarreta llarga.
2. Aquest líquid blanc és segurament el líquid preseminal (que s'expulsa abans del semen) o inclús semen. Això passa per haver estat excitat.
Com veus, res del que dius són problemes, ja que són coses ben naturals!!:) Et diria que ho visquessis sense complexos, sabent que a la majoria de nois els passa igual que a tu.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat