Regla!
Es veritat que si no menjes no et ve la regla quan t'ha de vindre?
Jo no menjo molt i sempre em tarda 3-4mesos a vindrem!Que puc sapiguer quan em pot vindre?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, ha de saber que una bona alimentació ajuda a estar sans i que la regla sigui regular. Quan una noia no menja i perd tot el greix, el cos està dèbil i tenir un embaràs no seria gens positiu (pel perill que suposaria), i una de les primeres coses que passen és que deixa de venir la regla.
Potser, el fet que et vingui cada 3-4 mesos té a veure amb que és el principi i que encara no s'ha regulat. Però també et diré que és important menjar bé per tal de ser feliços i que el nostre cos estigui al 100%. Et proposaria que aprofitessis per anar al METGE a preguntar, ja que allà et poden orientar molt i dir-te si té a veure la falta de menstruació amb el poc menjar.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat