Em sento malament cada vegada que menjo.
Hola:)! Tinc 15 anys, medeixo 1,62 i peso uns 54-55kg. Me he aprimat uns 15 kg fa ja un any, el problema es que ja no m'aprimo mes i el que vull es aprimarme... Cada vegada que menjo encara que sigui una poma, em sento malament, miro molt les grases saturades i les calories i si en te de moltes no menjo. Em veig grassa i nomes penso en tindra una pancha plana encara que em diuen que estic perfecte i que m'he quedat als ossos però jo no hem veig aixi... Ploru moltes nits i jo vaig al gimnàs cada día. Tinc que confessar que alguna vegada he vomitat, m'he provocat el vomit pero poques vegades. Es veritat que tinc l'autoestima molt baixa i es per culpa de que em veig grassa. Estic preocupada per si puc arribar a tenir una malaltia si segueixo aixi pero no ho puc evitar.. Que puc fer?
Gracies!!!!
Sara Bujalance

Hola Raqelrf! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que expliques es nota que ho estàs passant malament. De fet, per les coses que dius és molt possible que ja estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. Quan algú pateix un trastorn com aquests se sent molt malament, s'obsessiona amb el pes i el menjar i tota la seva vida es veu perjudicada en general. Com més temps passa, pitjor és la situació. La única manera d'aturar aquest patiment és que parlis amb els teus pares. Sé que pot ser difícil fer-ho, però és imprescindible que ho facis. Tu no tens la culpa del que t'està passant i ells tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te. Com abans els hi diguis, abans podràs trobar-te millor. Truqueu-nos a Fundació Imatge i Autoestima (93 454 91 09) i us podrem orientar. Molts ànims i molts petons!!