Vergonya...
Hola,
Tinc el membre massa gran i em fa vergonya ensenyar-lo en el vestidor perquè és molt més gran que el dels demés.
També volia dir que ja he fet l'amor un parell de vegades amb la meva novia i ja li he fet alguna cosa allà abaix amb la llengua però ella no m'ho vol fer a mi... com la convenço?????
IESP

Hola de nou!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Pel que fa al tamany del penis, no cal que ho visquis amb vergonya. Cada noi té el seu ritme de creixement, i potser als teus companys també els creix en els propers mesos/anys.
I respecte al sexe oral (estimular els genitals de l'altre amb la boca i la llengua), és important que sàpigues perquè no ho vol fer. Recorda que no podem pressionar a ningú, ja que sinó ho farà a desgana o se sentirà malament. Senzillament és important crear un clima de confiança on ella pugui estar tranquil.la i deixar-se anar, però primer heu de parlar del tema!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat