forma
HOLA! M'agraderia tenir una millor forma, osigui, més definit, perquè veig que estic bé del cos però m'agraderia que estés més marcat. Peso 57 i faig 1,76, per tant crec que estic amb el pes ideal, l'únic uq em'agraderia saber com puc definir més les curves del meu cos.
Gràciess:)
Sara Bujalance

Hola meerii! El teu pes és baixet per la teva alçada. És important que mengis de tot, variat, suficient i equilibrat per poder fer esport i marcar bé el cos, definint les corbes. Et recomano que abans de fer esport vagis al teu metge per a que et faci una revisió i comprovi si el teu estat de salut és correcte i si pots fer esport sense riscos. Un cop et digui que estàs bé, qualsevol esport que t'agradi t'anirà bé per estar en forma i marcar. Però insisteixo, visita el teu metge per verificar si el teu pes i estat de salut estan bé. Molts petons!!