Em veig grassa
Hola! Sóc la Maria, sóc molt feliç, tret del meu físic. Desde q he començat 1r d'ESO aprox. Em veig molt grassa. Medeixo 1'60 i pico i peso 50-53 kg. Estic molt preucupada i sempre intento fer dietes; osigui menjar normal però restant les xocolates i tot això, el q seria una dieta "equilibrada" vaja. Ja no sé què fer. Intento evitar veure'm al mirall però no i ha manera, perquè sempre estic pendent de si m'aprimo, no,,, Els meus pares m'han amagat la balança perquè no volen que m'obsessioni amb el pes, tot i que ara ja ho estigui. Tothom em diu q no estic grasssa, q estic normal, però jo em veig lletja (ja aniriem a un altre tema però) grassa i amb un "cul gros". El gran problema que tinc, és que 1, quan vull fer una dieta d'aquestes, "no em sé controlar" i al cap de 1 dia o 2 ja estic menjant i "andrapant" com sempre. També, 2, que sóc asmàtica de manera que no puc fer esport. I si volgués/pogués fe-ne algun, els meus pares no em deixen, perquè 1r els estudis i després les extraescolars. De manera que sí, jo no faig ni extraescolars ni esports. I és una merda la veritat. Jo amb aquest tema estic molt perduda i ja no sé què fer. Per això et demano consell aveure si em pots ajdar :/ :) MOLTES GRÀCIES!!!!
Sara Bujalance

Hola Maria! El teu pes està molt bé, així que quedat tranquil·la perquè el teu cos està bé, no necessites aprimar res!! Treu-t'ho del cap i fes cas del que els altres et diuen!! Menja de tot i equilibrat, d'aquesta manera conservaràs un bon pes i un bon tipus. Pel que fa a la xocolata, galetes, etc. no cal que els treguis de la dieta, també han de formar part de la dieta però menjat de forma moderada. És a dir, en pots menjar de tant en tant perfectament, el que no és convenient és menjar-ne cada dia i molt. El que no has de fer mai és intentar "prohibir-te" aquests aliments. Si ho fas només aconseguiràs obsessionar-t'hi i acabar picotejant-ne més. Molts petons!!