No sé que pensar
Hola, sóc una noia que té una relació estable amb la seva parella. La qüestió és que no sé que em passa que cada cop que tenim relacions estic molt insegura i he de mirar i remirar si després d'haver tingut la relació tot ha anat bé. L´últim cop que vàrem fer-ho era diumenge, el primer cop va ser ràpid i sincerament no vaig veure l'estat del preservatiu, la cosa no va arribar ni al minut perquè vam ser interromputs però la segona va anar bé i al final vaig mirar el preservatiu i estava en perfecte estat. Estic en període d'ovulació i em fa mal la part esquerra de l'abdomen, m'hauria de preocupar? Hi ha alguna cosa que se m'escapi?. Ell està completament segur que no ha passat res i no cal que prengui la pastilla ja que es una bomba d'hormones, però jo sempre poso "peros"...S'ha de dir que li dono moltes voltes a tot però es que si no consulto un professional em quedaré amb el dubte!. He fet bé en no pendre la pastilla del dia de després?. Per un dubte....
Gràcies pel vostre temps!.
IESP

Hola Tup1!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Mira, si quan teniu relacions i acabeu el preservatiu està bé, no hi ha res del que preocupar-se! :) és normal que vulguis assegurar-te, però recorda que tampoc és bo obessionar-se.
Aquests dolors dels que parles, podrien ser deguts a l'ovulació abans que vingui la regla. I la pastilla del dia de després s'ha de prendre abans que passin 72 hores després de la relació de risc. Com diu la teva parella, és una patilla que genera un canvi hormonal important, així que no es pot prendre sempre!
Si la vostra parella és estable, també pots anar al metge per si et recomana algun mètode anticoncpetiu diferent que et doni més seguretat, què et sembla?
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat