Necessitat sent verge?
Hola! Des de fa un temps (un parell d'anys) que vaig bastant cremadeta. Vull dir que tinc com la necessitat de tenir relacions sexuals ja, m'escalfo molt ràpidament i em passa molt sovint, però la cosa és que mai he tingut relacions, soc verge. És normal? La única solució que tinc de moment és la masturbació però... com em passa casi cada dia ja s'està tornant una costum i no sé que fer :(
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, has de saber que aquests "escalfaments" són ben normals, deguts als canvis hormonals que vivim! La sexualitat cada cop pren més pes, i és natural que et sentis així a vegades :)
Et diria que gaudeixis d'aquesta sensació, que no la vegis pas com una cosa dolenta! Tampoc significa que hagis de tenir relacions amb ningú, ja que amb la masturbació t'ho pots passar molt bé. Quan tu consideris i vulguis, podràs començar a jugar en "equips de dos" ;)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat