Com li dic?
Sóc lesbiana, i no em dona vergonya que la gent ho sàpiga, però no se com dir-li a la meva mare. No dirà res dolent, al contrari, estarà contenta de tenir una filla homosexual, però quan li explique, em farà la xarrada típica de "No es res dolent" "No tens que tenir vergonya del que pense la gent" i després em farà preguntes de l'estil "I en quantes nenes t'has besat?" i coses d'estes, i per a mi serà un moment molt incómode. Com li dic per a que no em fasi aquesta xarrada? Gràcies.
IESP

Hola Emily99!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Primer de tot, felicitar-te per la seguretat en tu mateixa que demostres! :)
Recorda que tens tot el dret del món a mantenir la teva intimitat, i que la teva mare també ha d'entendre això. Quan li diguis, explica-li que tenies ganes de dir-li això (que ets homosexual) però que encara no vols parlar dels detalls, i que quan hi hagi alguna cosa important li diràs. Pensa que els pares, quan fan tantes preguntes, sol ser perquè volen sentir que formen part del nostre món també! :)
Ànims!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat