La panxa...
Hola! El meu problema es que tinc panxa, i no m'agrada gens. El cas es que vull baixar la panxa, per que a l'excursió de final de curs anem tot el dia a la platja i no m'agradaria tenir-ne. L'altre problema es que l'excursió es dintre de 3 setmanes, mes o menys, potser una mica mes... El cas es que vull en 3 setmanes eliminar la panxa que tinc ( que avera tampoc tinc moltaaa, però tinc una miqueta).
ja he començat a fer dieta:
Pel mati un te verd i una "barrita integral". Al menjar amanida i carn, i al sopar un iogurt amb galetes integrals, i el mes important veure 2 litres d'aigua al dia. També faig 250 abdominals (potser 200, ja que costa) mati i nit. Y per la tarda salto amb la corda 10 min. També ha Educació fisica tots els dijous correm durant 5-8 min, pero crec que en 5-8 minuts no puc cremar molta grasa/calories.
No se si menjant i fent això baixare la panxa en 3 setmanes...
La pregunta es: Ho aconseguire? Put ser encara tinc panxa, pero sera menys de la que tindria abans.
Potser hem diras, aquesta dieta es mal per la salut o coses aixi, ja que paso gana i pff nose. Jo vull anar per pasar-m'ho be amb les meves amigues, pero també estan els altres que pensaran...
Sara Bujalance

Hola! Aquesta dieta que fas és insuficient, si segueixes menjant així pots trobar-te amb problemes nutricionals. La única manera de mantenir un bon pes és menjar de tot i equilibrat, com marca la piràmide alimentària (aquí la tens:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf), i fer esport habitualmetn. I RES DE PASSAR GANA!! Si passes gana vol dir que el teu cos necessita nutrients!! Obeeix el teu cos!! A més, passar gana és molt mala idea per perdre pes perquè l'únic que aconsegueixes és que el cos aprengui a engreixar, de manera que si aprimes, ho tornes a guanyar ràpidament. El millor que pots fer és treure't del cap això d'aprimar i concentrar-te en passar-t'ho bé!! Si et preocupes massa del cos no podràs relaxar-te prou per disfrutar, i a qui no li agrada la teva panxa que no miri! El teu cos és cosa teva i els altres no n'han de fer res! A més, recorda que l'atractiu físic d'una persona no està en la seva panxa concretament, sinó que ho està en el conjunt: mirada, actitud, cabells, somriure.... Molts petons!!