Píldora d'emergència
Hola! M'agradaria puder saber tot sobre la píldora d'emergència! tink una mica de por perquè me la vaig haver de pendre i no sé quan m'ha de venir la manstruació...AJUDA PLEEEEASE:SS
Petons adolescents sou molt macus!
Anissa Ouali

Hola Vicky! Soc l'Anissa, psicòloga de l'IESP. La píndola d’emergència com ve has dit es una mètode d’urgència per interrompre el cicle de fecundació impedint així que hi hagi un embaràs no desitjat, però no protegeix de les infeccions de transmissió sexual.
S'ha d'utilitzar entre les primeres hores i com a màxim 72 hores després de la relació sexual de risc.
Després de la seva utilització en ocasions pot aparèixer la menstruació al cap de uns dies o no aparèixer, depenent del moment de l'ovulació que et trobis.
Un altre cosa que has de tenir en compte, es que si tens por, estar angoixada i nerviosa, això afectarà al teu cos, fent que per exemple, la menstruació trigui més ha venir. Espero haver-te pogut ajudar, i gràcies per la teva confiança! Anissa Ouali, @AniOuali o
AnissaOL