ENGREIXAAR! URGEEENT!
Siuspaaaau!!!!! Necessito engreixar 10kg avans de setembreee! Siusplaau he intentat de tooot i no se que més fer! He d'anar al metje perquè no aconsegueixo augmentar de pes? Ajuda sisplaau
PD: (i no em digueu que menji de tot perquè aixo ja ho he intentat)
Merciiii <3
Sara Bujalance

Hola Berta! Engreixar 10 quilos no és tan fàcil com pot sembla a priori, sobretot si la teva constitució genètica és de ser prima i per molt que menges et costa engreixar. Realment no et puc dir una altra cosa diferent de que mengis de tot i variat, ja que és la millor manera d'assegurar-te un pes saludable, ni per sobre ni per sota del que necessita el teu cos. Si tot i menjant de tot, variat i suficient continues pensant que el teu pes no està bé, consulta amb el teu metge. Una altra cosa que pots fer, no per guanyar pes, però sí per veure't millor és fer esport, continuaràs sent prima però et veuràs més en forma. Molts petons!!