Exercisi
Si fes exercisi 1 hora al dia durant un mes, podría posar-me fort?
Podries dir-me quins tipus d'exercisis fer per què l'efectivitat sigui més ràpida?
Sobretot a la panxa.
Gràcies.
Sara Bujalance

Hola elmestre! Fer una hora d'esport al dia és molt bo tant per la salut com per posar-se fort i tenir un bona planta. Al cap de un mes d'esport notaràs resultats, però sobretot els notaràs quan portis encara més temps fent esport i, sobretot, s'hagi convertit en un hàbit, en una cosa que fas de manera rutinària. Pel que fa al tipus d'esport, qualsevol que t'agradi t'anirà bé. Per la panxa en concret pots fer abdominals a més de còrrer, jugar a fútbol... o el que t'agradi a tu. I, sobretot, no t'obsessionis en posar-te fort i la "tableta de xocolata" perquè pensa que moltes fotos de models i esportistes porten photoshop. Molts petons!!