no em vui perdre l'estiu!
Hola, tinc un problema ja que aquest estiu els meus pares em volen apuntar a l'english summer, l'any passat tambe hi vaig anaar, vaig coneixer gent molt maca etc, pero es que jo odiu els esports i fer angles tampoc magrada, i es que aquest any hi vaig amb gent mes gran que no tampoc conec de res i em fara molta vergonya i mes si faig el ridicul per no saber ni agafar una pilota a basquet.
I lo pitjor es que aquets any man apuntat dos setmanes, (lany passat hi vaig anar 1)
es massa temps alla, i no hi vui anarr! perque a mes es com si em perdes mitj estiu, poguent fer el que jo vulgui, estar amb els amics, etc, haure danar aquests lloc... . ajudam siusplau, que puc fer per convençer els meus pares de no anar-hi? graciees:)
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Em sap greu, perquè si els teus pares ja han pres aquesta decisió és complicat fer.se enrere. L'única m,anera seria que els diguessis com et sents amb SINCERITAT! Potser ells creuen que t'agrada molt anar-hi i ho fan com a premi...
Si finalmEnt hi has d'anar, intenta gaudir al màxim! El fet de no conèixer gent, no ha de ser negatiu: a l'estiu es fan amistats noves. I respecte a l'esport, has pensat que hi haurà més gent que se sent com tu? No totes les persones són bones jugant a pilota, oi?
Ànims passi el que passi! :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat