Em posa el meu millor amic
HOla soc noi i tinc novia, i em posa el meu millor amic alguna vegada li he penetrat i m'he sentit molt agust sempre m'encanta, nose com dirli a la meva novia perque tambe follo amb ella. Siusplau ajuda!!
VUll ser anonim grax
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP.
Abans de tot, dir-te que no estic segura de si la pregunta és de veritat, ja que dius que ets un noi però el teu nom és Noelia. Aquest consultori és per fer preguntes que us preocupin de veritat, ja que dediquem molt temps i esforç per ajudar-vos i respondre el que poguem! De manera que si és una pregunta falsa, em sabrà greu.
Si el que dius és cert, et diria que si et sents tan a gust amb el teu amic, voldrà dir que també sents coses per ell, no? Hauries de ser sincer amb tu mateix, ja que enganyar als altres també ens perjudica perquè no ens sentim bé... Fes una pausa, i pren-te un temps per decidir què vols!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat