Segona Base
Segurament, el pròxim cop que quedi amb la novia, passarem a segona base. Però ho ha un problema, i és que estic en etapa de creixement i certes parts no estan del tot desenvolupades. Què faig?
IESP

Hola Mrme!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Quan dius de "passar a la segona base", dedueixo que significa que tindreu relacions sexuals (que no és el mateix que tenir relacions amb penentració).
Penso que una manera de viure-ho amb tranquil.litat és anar a poc a poc, començant per conèixer el cos de l'altre. Per exemple, entenc que encara no us heu vist despullats, però això seria un ingredient bàsic per passar a aquella "segona base" que tu dius sense tanta por.
Per això et diria que primer agafeu confiança, us pogueu veure i tocar el cos per treure-us inseguretats, ja que segurament cap dels dos està completament desenvolupat encara!
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat