problemes
hola! soc una noia de 15 anys i cada dia al mati em peso no se perquè però ho faig i si peso mes de 50 kg, no menjo tant per aprimar-me i a vegades quan he intentat de menjar desprès em venen ganes de vomitar. No vull pesar més de 50 kg perquè desprès em veig panxa i no m'agrada. El meu novio li preocupa bastant això. És un problema? M'he de preocupar? si us plau necessito una resposta. Merci!
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació. Pel que dius el tema del pes et preocupa bastant. I sí, això pot acabar convertint-se en un problema greu si no ho talles a temps. NO et pesis cada dia, no cal. El pes va fluctuant una mica amunt i avall i cada dia és diferent en funció del cicle menstrual, la regularitat intestinal, l'estat de salut, etc. De manera que no pesem el mateix cada dia i això no vol dir que haguem engreixat. El millor que pots fer per evitar que aquesta preocupació pel pes es converteixi en un trastorn és parlar amb el teu novio, amics i, sobretot, amb els teus pares sobre com et sents amb el cos i el menjar. Ells t'ajudaran a sentir-te millor i a evitar que acabis patint un problema gros com l'anorèxia. Parla amb ells. Molts petons!!