PES, GORDA.
Tinc 13 anys i la veritat es que em veig molt gorda... he fet moltes tonteries pero poc apoc les e anat superant... bueno al tema peso 50 kg. i medeixo 1.62... la veritat es que de petita tenia sobre pes i ara em diuen que estic prima pero... pfff em veig fatal.
Sara Bujalance

Hola ImBroken! El teu pes està bé, fins i tot baix! No aprimis perquè estaries posant molt en risc la teva salut!! I més tenint en compte que estàs en edat de créixer!! Estàs prima, així que si et veus grassa el teu problema està en com et veus, no en com ets, i això vol dir que és un problema d'autopercepció, no de cos. El millor que pots fer per quedar-te tranquil·la és menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport (és la única manera de mantenir un bon pes), i molt important, parla amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, sobre com et sents amb el cos, ells t'ajudaran a sentir-te bé amb tu mateixa. Molts petons!!