Alçada-Pes
Hola, sóc una noia, tinc 15 anys acabats de fer. Medeixo 1'75 i peso 65kg. Jo em veig grassa, perquè crec que tinc moltes caderes i tinc unes cuixes molt grosses. Estic massa gorda? M'hauria d'aprimar? Que podria fer per dissimular les cuixes?
Grààcies!:)
Sara Bujalance

Hola loli! Estàs molt bé, no necessites aprimar res! Treu-t'ho del cap! I les teves caderes també estan bé! Pensa que el cos de dona té, de forma natural, les caderes més amples (són necessàries per poder parir). Les caderes amples en la noia és tan normal com una esquena ampla en un noi. És a dir, les caderes, igual que el pit, és un tret típicament femení, així que el millor que pots fer és acceptar la forma natural del teu cos i entendre que unes caderes amples són femenines i boniques. El que sí pots fer per mirar de mantenir un bon tipus és menjar saludable i fer esport habitualment. Molts petons!!