aprimar-se ajuda
Hola, medeixo 170 cm i peso 64 kg, i tinc unes molles desagradables a la cadera. Fa 3 setmanes ke faig 100 abdominals diaris més exercici aerobic i no prenc dolços i vec molta aigua pero no noto cap canvi. E
Sara Bujalance

Hola Harmonyya! Amb el pes que tens és impossible que tinguis "molles" a cap part del cos, així que si no et veus bé el problema està en com t'estàs percebent, no en com ets realment, perquè el teu pes està bé, no necessites aprimar!. El que has de fer per mantenir un bon pes i un bon tipus és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment (3 cops a la setmana com a mínim). I quan dic que has de menjar de tot vull dir de tot, també dolços perquè el cos també els necessita. El que passa amb els dolços és que no és convenient abusar-ne, però menjar-los de tant en tant està bé. I recorda que els beneficis d'una alimentació equilibrada i de la pràctica de l'esport es recullen amb el temps, amb paciència i constància, calen més de 3 setmanes. Molts petons!!