Pits petits!!!
Hola bones, sempre he estat bastant acomplexada perquè sóc molt alta però no tinc pits, una vegada, hem vaig ficar a mirar si hi havia alguna manera naturan o alguns exercicis per fer creixer els pits sense pagar ni fer cirugia ni res d'aquestes coses. Es podria fer alguna cosa perquè creixin?
Moltíssimes gràcies!!!
IESP

Hola de nou!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, ha de saber que no existeixen trucs miraculosos per fer créixer els pits, però es poden fer algunes coses:
- Fer exercici, pot fer que es vegin més amunt i tonificar-los.
- També existen sostens PushUp que porten molta escuma i poden fer créixer visualment els pits una talla.
- Hi ha samarretes, que per la seva forma (escot de pic, amb estampats, ratlles horitzontals) que també creen aquest efecte òptic.
De totes maneres, recorda que el cos canvia molt durant aquests anys, i que és important no tenir complexos que ens facin sentir malament... La majoria de vegades són "defectes" que només veiem nosaltres! :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat