N'estic cansat de menjar sa!!
Hola,
Fa uns anys que he decidit seguir una dieta sana, i crec que ho he aconseguit. El problema es què ara, després d'uns anys de menjar sa, ja començo a estar-ni cansat, perquè acostumo a priva'm de dolços i de menjar que m'agrada molt (bàsicament aliments dolços i llaminadures). Si continuo d'aquesta manera em tornaré a "enganxar" a l'estil de vida insalubre. Quins consells em dona? Que hauria de fer?
Moltes Gràcies
Sara Bujalance

Hola momo98! El millor consell que et puc donar és que "et donis permís" per menjar dolços i llaminadures de tant en tant, ja que són aliments que el cos, i sobretot la ment, també necessiten. El que no és convenient és abusar-ne. No tinguis por a perdre els bons hàbits que tens perquè menjar dolços i llaminadures de tant en tant també és saludable, així que no estaràs perdent els bons hàbits, sinó millorant-los. A més, si t'intentes "prohibir" els dolços i llaminadures només aconseguiràs tenir-los tot el dia al cap i desitjar-los encara més. Menja'ls de tant en tant tranquil i disfrutant-los. Molts petons!!