Hola
Hola, tinc 14 anys i peso 87kg,soc mol alta i els meus ossos pesen mol, magradaria saber com em puc aprimar,vaig a caminar, peró aixo no em fa res , porto caminan del del gener i segueixo igual de gorda, magradiaria saber com puc arribar a pesar 50kg més o menus aquet estiu per estar maca per anar a la piscina i a la platja. Magradaria saber com puc aprimarme rapit per l'estiu?
Sara Bujalance

Hola lali! Aprimar tant i ràpid és MOLT perillós per a la salut i, a més, l'única cosa que s'aconsegueix és tornar a guanyar el pes perdut tant o més ràpid del que es va perdre (i sovint amb alguns quilos "de regal" perquè el cos intenta "rebel·lar-se" contra la pèrdua de pes). El que has de fer per mantenir un bon pes és desenvolupar hàbits alimentaris saludables menjant de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf), i fer esport habitualment. Anar a caminar està molt bé però si pots fer algun altre esport més intens un parell de cops a la setmana, encara millor. I, molt important, no t'obsessionis amb aquest tema i parla amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, sobre com et sents, ells t'ajudaran a no pensar en excés en el pes. Molts petons!!