NECESSITO UNA DIETA!!!
Bones, sóc una noia de 13 anys, medeixo 1,68 i peso 57kg. Es normal aquest pes? Jo em veig molt grassa, sobretot les cuixes i ara que bé l'estiu m'agradaria aprimar-me per anar a la piscina tranquila. Vuldria fer alguna dieta equilibrada per la meva edat. Em podríeu deixar el link d'alguna siusplau? He estat buscant per internet però no estic segura de seguir la que he trobat ja que no sé si és gaire saludable. Ajuda siusplau.
Mil gràcies. Petons (:
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé, no necessites aprimar res!! Si aprimessis posaries en risc la teva salut, així que treu-te del cap aquesta idea!. Per fer una dieta saludable i mantenir un bon pes i un bon tipus cal que mengis tal i com indica la piràmide alimentària, que és el que realment funciona, aquí tens el link:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf. No te'n fiis de les dietes i consells que surten per internet, la majoria no funcionen i acostumen a ser perillosos per a la salut. I per una altra banda, recorda que també és important fer esport habitualment. Molts petons!!