Necessito ajuda
Hola, sóc una noia de 15 anys, medeixo 1'66m. I peso 71kg, i no sé que fer per aprimar-me i no sé quina dieta haig de seguir ni res. Faig tennis 2 cops a la setmana 1 hora cada dia, i no menjo gens bé, l'único problema meu és que no menjo, si us plau, ajuda'm i fes-me una dieta o algo per l'estil.
Moltíssimes gràcies!!
Sara Bujalance

Hola Laia! No cal que facis cap dieta en concret, el que has de fer és adquirir hàbits alimentaris saludables. És a dir, la millor manera de mantenir un pes saludable és menjar de tot, variat, en la quantitat suficient, equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf), fer 5 àpats al dia (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: mig matí i mitja tarda), i fer esport habitualment, com ja en fas. A part d'això no cal que facis res més. Recorda que per recollir els beneficis d'una dieta saludable i de la pràctica de l'esport cal tenir paciència i ser constant amb els hàbits, si només es fa durant uns dies no serveix de gaire. I, sobretot, molt important, recorda que el pes és quelcom relatiu que depèn molt de la genètica, estat de salut, edat, estil de vida, etc. No pensis gaire en el pes i disfruta de la vida. Molts petons!!