No vull menjar
Hola em dic Nayara y tinc 14 anys, fa 6 mesos que estic baixant de pès, a l'estiu pesaba 57 kg y ara peso 46-47 kg, hi ha vegades que no menjo per aprimarme y així faig des de l'estiu, les meves amigues em diuen que estic baixant molt de pès i estic massa prima, jo vull arribar als 43 kg tinc por de arribar a l'anorèxia, a vegades no tinc ganes de menjar-hi res...
Ajudam si us plau!! :'(
Sara Bujalance

Hola Nayara! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, pel que dius fa un temps que et preocupa el tema del pes i el menjar i quan algú es troba en aquesta situació pot arribar a sentir-se molt angoixat. La veritat és que has perdut molt de pes en molt poc temps i això és molt perillós, i més tenint en compte que estàs en edat de creixement i és molt important que mengis bé per tal de que puguis créixer bé. Treu-te del cap arribar a 43 quilos perquè estaries posant molt en risc la teva salut i tot això pot fer que acabis desenvolupant una anorèxia. El que has de fer per evitar això és parlar amb els teus pares. Ells t'ajudaran a sentir-te bé i a evitar un trastorn, així que ànims i parla-hi. MOlts petons!!