PES..
Bones:), bueno d'oncs voldria saber si estic bé de pes.. m'edeixo 1'63 i peso 52/53kg jo em veig gorda..encara q les meves amigues hem diguin que estic moltbé ting pantxeta i es això el que hem molesta..al comensament d'aquest curs pesava 60kg i he deixat de menjar per un temps i he pogut arribar fins aquí, ara menjo normal, com avans..si ho torno a fer, ting possibilitats de què caiga en Anorèxia o Bulímia?¿
Gràcies per contestar, un petó:))
Sara Bujalance

Hola juliana! Gràcies per compartir amb mi la teva situació. La veritat és que pel que dius t'has aprimat molt en només uns mesos, has passat de 60 a 52/53 quilos, i això és molt! I més tenint en compte que estàs en edat de creixement i és MOLT important que mengis bé per tal de que et puguis desenvolupar de forma saludable. A més, quan una persona comença a preocupar-se pel pes, menja menys, etc. pot acabar trobant-se que se li escapa de les mans i acaba desenvolupant una anorèxia o una bulímia. El que has de fer per evitar que et passi això és parlar amb els teus pares sobre la preocupació que tens respecte al pes i el menjar. També és bona idea que aneu al teu metge i li expliquis, ell et podrà ajudar a menjar bé, mantenir un bon pes i evitar problemes greus. Molts petons!!